Selena Gomez BILLBOARD COVER GIRL

Direktlänk / Selena Gomez / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-06-11 Klockan: 14:10:05
Selena Gomez BILLBOARD COVER GIRL
"Selena är en av våra främsta prioriteringar. Hon gjorde ett fantastiskt album, med stortdjup och flera singlar hit. Allt går framåt som planerat. Hon ser världen som sin publik, en publik som går från 12 till 35 eller 45. Men hon är medveten om var hon kom från, och att inte vilja att överge dem. "

"Under de senaste två åren har hon gått från en novis till någon som står för något, meden riktig publik. Hennes låtvalet är om meddelanden. Det viktiga är att människor har lärt sig att respektera Selena som konstnären vi tror hon är. Inte bara konsumenterna, menindustrin och dörrvaktarna .. Människor vill arbeta med henne. Människor tror hon kanvara stor. Men stjärnorna har att anpassa. Dessa stjärnor har inte anpassats för andra. "

På att vara en sångare och skådespelare: "Det är naturligtvis en viktig fas i min karriär,och personligen. Den goda nyheten är att jag har varit jonglering agerar och signeringför två och ett halvt till tre år. Men jag måste börja om på vissa områden. Det ärintressant att börja ta risker, att växa upp genom min musik. "

Vars karriär skulle du vilja efterlikna? "[Shia LaBeouf]. Han gjorde det riktigt bra. Hanbegåvad och gör underbara saker. Alla har sin egen vision av hur de vill saker att spela ut. Jag hoppas kunna göra en post i spanska. Jag gör inte något som inte är ekologiskt."

Jag har en hat-kärleksförhållande med Internet. Jag gillar den inte i allmänhet, det onda.Men det är också otroligt att jag kan kontakt med fansen, eftersom jag älskar att lyssna på deras synpunkter och låta dem veta om mitt liv. "


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: