Selena Gomez, 'It's Been Good To Detach'

Direktlänk / Selena Gomez / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-06-07 Klockan: 16:43:18

Efter MTV Movie Awards gick Selena och Justin till Sushi Dan i Studio City. De var in och ut i mindre än en timme. En diner berättade E! Nyheter: "De var med sina stora livvakt. Det var bara tre av dem. "Den pågående mediabevakningen av romantik: "Det är hemskt. Det är bara hemskt. "

Om hur hon ser lycklig med Justin Bieber: "Jag är lycklig. Jag är verkligen glad. Jag fokuserar bara mina fans, musik, skådespeleri och de människor som gör mig lycklig. " Monte Carlo: "När vi startade Monte Carlo, det kändes som jag skulle bli den 17-årige kommer över till Leighton och Katie, de kommer inte att inkludera mig. Men jag var lycklig. De tog mig under sina vingar och är skyddande av mig. "


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: