Justin saknar Selena

Direktlänk / Kärlek / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-03-07 Klockan: 17:48:42
Justin, 'Selena Has Best Smile In World'Justin, 'Selena Has Best Smile In World'Justin, 'Selena Has Best Smile In World'
Justin Bieber
sa till People.co.uk varför han föll för flickvännen Selena Gomez: Det är så viktigt att en tjej får mig att skratta. Hon är het. Såklart vill varje kille att hans tjej ska vara het, vilket Selena är. Men jag gillar att bara skämta runt och skoja med olika människor, så jag gillar att vara runt folk som får mig att skratta och som delar min slags humor. Det är klockrent Selena. Hon är en riktigt bra person och jag tycker att hon har det bästa leendet i världen.'
Justin, 'Selena Has Best Smile In World'
Justin åker skateboard på flygplatsen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: